შეფასების რუბრიკა


                                               ჯგუფური ნამუშევრის შეფასების სქემა
კომპეტენცია
ქულები
1-4
5-6
7-8
9-10
გუნდურობა
ორგანიზება
არაორგანიზებული ან ცუდად ორგანიზებული ჯგუფი;
ვერ თანხმდებიან სამუშაოს შესრულების პრინციპებზე;
ვერ იცავენ დადგენილ ვადებს.
ორგანიზებული ჯგუფი, რომელშიც ძირითადად მისი ნახევარია აქტიური, ასრულებს განაწილებულ დავალებებს დადგენილ ვადებში.
ორგანიზებული ჯგუფი რომელშიც წევრები მეტ–ნაკლები ჩართულობით ასრულებენ განაწილებულ სამუშაოს დადგენილ ვადებში.
ორგანიზებული ჯგუფი, სადაც სამუშაო მკაფიოდაა გტანაწილებული, ყველა ზუსტად ასრულებს დავალებას დადგენილ ვადებში.
პრობლემის გააზრება, ინფორმაციის მოძიება, ორგანიზება.
ჯგუფი ვერ აანალიზებს, ვერ იგებს მოცემულ დავალებას;
ვერ აგროვებს ინფორმაციას;
ჯგუფი ზოგადად იგებს მოცემულ დავალებას;
მოიპოვებს მწირ, შეუმოწმებელ ინფორმაციას, ცუდად აკეთებს ორგანიზებას.
ჯგუფი ზუსტად იგებს, აანალიზებს მოცემულ დავალებას, მოიპოვებს ვრცელ, სანდო ინფორმაციას, ახერხებს ორგანიზებას.
ჯგუფი მკაფიოდ იგებს, აანალიზებს მოცემულ დავალებას;
მოიძიებს ამომწურავ ინფორმაციებს (შესაძლებლობის ფარგლებში) უკეთებს მას ორგანიზებას, წარმოადგენს პრობლემის გადაჭრის გზებს.
წარმოდგენა
პრეზენტაცია
ჯგუფი ვერ წარმოადგენს ნამუშევარს.
ჯგუფის ნამუშევარი სუსტადაა გააზრებული, ჩამოყალიბებული, გაფორმებული, ენობრივად მეტ–ნაკლებად გამართული;
მისი წარმოდგენა შეუძლია ჯგუფის წევრთა მცირე ნაწილს ან ერთ წევრს.
ჯგუფის ნამუშევარი კარგადაა გააზრებული, ჩამოყალიბებული, ვიზუალურად გაფორმებული, ენობრივად გამართული;
მისი წარმოდგენა შეუძლია ჯგუფის წევრთა დიდ უმრავლესობას.
ჯგუფის ნამუშევარი გააზრებული, ჩამოყალიბებული, ვიზუალურად გაფორმებულია, შინაარსი ენობრივად გამართლებულია;
მისი წარმოდგენა შეუძლია ჯგუფის ნებისმიერ წევრს.




Comments

Popular posts from this blog

ტრენინინგის მეხუთე დღე.