შეფასების რუბრიკა
ჯგუფური ნამუშევრის შეფასების სქემა
კომპეტენცია
|
ქულები
|
|||
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
|
გუნდურობა
ორგანიზება
|
არაორგანიზებული ან ცუდად ორგანიზებული ჯგუფი;
ვერ თანხმდებიან სამუშაოს შესრულების პრინციპებზე;
ვერ იცავენ დადგენილ ვადებს.
|
ორგანიზებული ჯგუფი, რომელშიც ძირითადად მისი
ნახევარია აქტიური, ასრულებს განაწილებულ დავალებებს დადგენილ ვადებში.
|
ორგანიზებული ჯგუფი რომელშიც წევრები მეტ–ნაკლები
ჩართულობით ასრულებენ განაწილებულ სამუშაოს დადგენილ ვადებში.
|
ორგანიზებული ჯგუფი, სადაც სამუშაო მკაფიოდაა
გტანაწილებული, ყველა ზუსტად ასრულებს დავალებას დადგენილ ვადებში.
|
პრობლემის გააზრება, ინფორმაციის მოძიება,
ორგანიზება.
|
ჯგუფი ვერ აანალიზებს, ვერ იგებს მოცემულ
დავალებას;
ვერ აგროვებს ინფორმაციას;
|
ჯგუფი ზოგადად იგებს მოცემულ დავალებას;
მოიპოვებს მწირ, შეუმოწმებელ ინფორმაციას,
ცუდად აკეთებს ორგანიზებას.
|
ჯგუფი ზუსტად იგებს, აანალიზებს მოცემულ დავალებას,
მოიპოვებს ვრცელ, სანდო ინფორმაციას, ახერხებს ორგანიზებას.
|
ჯგუფი მკაფიოდ იგებს, აანალიზებს მოცემულ
დავალებას;
მოიძიებს ამომწურავ ინფორმაციებს (შესაძლებლობის
ფარგლებში) უკეთებს მას ორგანიზებას, წარმოადგენს პრობლემის გადაჭრის გზებს.
|
წარმოდგენა
პრეზენტაცია
|
ჯგუფი ვერ წარმოადგენს ნამუშევარს.
|
ჯგუფის ნამუშევარი სუსტადაა გააზრებული, ჩამოყალიბებული,
გაფორმებული, ენობრივად მეტ–ნაკლებად გამართული;
მისი წარმოდგენა შეუძლია ჯგუფის წევრთა მცირე
ნაწილს ან ერთ წევრს.
|
ჯგუფის ნამუშევარი კარგადაა გააზრებული, ჩამოყალიბებული,
ვიზუალურად გაფორმებული, ენობრივად გამართული;
მისი წარმოდგენა შეუძლია ჯგუფის წევრთა დიდ
უმრავლესობას.
|
ჯგუფის ნამუშევარი გააზრებული, ჩამოყალიბებული,
ვიზუალურად გაფორმებულია, შინაარსი ენობრივად გამართლებულია;
მისი წარმოდგენა შეუძლია ჯგუფის ნებისმიერ
წევრს.
|
Comments
Post a Comment